Benroy verslo programos visos funkcijos
Santykių su klientais valdymas (CRM)
Kontaktų valdymas
Kontaktų ir įmonių duomenų saugojimas turi didelę vertę vystant savo verslą. Nuo jų kiekio priklauso verslo augimo greitis. Patogus darbas su šiais duomenimis daro darbą tik patrauklesnį.
Kalendorius
Įvykiai ir užduotys nustatyti atlikti konkrečią datą ir laiku, leidžia greičiau susiorientuoti darbų ir susitikimų kiekyje. Deleguoti įvykiai ir užduotys leis stebėti ne tik savo bet ir kolegų veiksmus. Dirbkite komandoje…
Procesų valdymas
Procesų valdymas yra esminis kiekvieno vadovo galvos skausmas vystant savą verslą. Pasiruoškite veiksmų grupes ir vienu mugtyko paspaudimu priskirkite įvykius ir užduotis Kontaktams, Galimybėms ir Projektams.
Ataskaitos
CrossTab ataskaitos parodys verslo duomenis įvairiais pjūviais. Drag & drop principu “pjaustykite” savo verslo veiklos duomenis ir laiku priimkite svarbius teisingam verslo vystymui sprendimus. Sugeneruotas ataskaitas galite atspausdinti arba eksportuoti į XLS formatą.
Potencialių pardavimų ir projektų valdymas
Komerciniai pasiūlymai
Greitas komercinių pasiūlymų sudarymas yra kiekvieno pardavimų vadybininko džiaugsmas. Pasiruošę produktų grupes pasiūlymą paruošite ypač nesudėtingai. Užbaigtą pasiūlymą galite atspausdinti, išsaugoti PDF formatu arba išsiųsti el. paštu.
Sutarčių greitas sudarymas
Suderinus pasiūlymus, kitas pardavimo proceso žingsnis yra sutarties sudarymas. Paruoškite sutarties šablonus ir pasirinkimo būdu parenkite sutartį su jau supildytais šalių rekvizitais. Turėdami iPad kompiuterį galėsite vietoje ją ir pasirašyti.
Automatinis projekto sukūrimas
Būtų šaunu laimėtą galimybę konvertuoti į projektą. Tai galima padaryti: visos pasiūlymų pozicijos persikels į projektą ir automatiškai suformuos darbo užsakymus. Jums beliks pasirinkti veiksmų rinkinius ir projekto eiga bus suplanuota vykdymui.
Pardavimų vertės ir plano nustatymas
Kuo daugiau potencialių galimybių, tuo didesnis potencialas augti. Išskirkite galimybes pagal jų vertes ir prioritezuokite savo pardavimų komandos darbą. Pardavimų plano nustatymas padės kiekvienam pardavimų vadybininkui siekti užsibrėžto tikslo.
Projekto išlaidos/pajamos
Kaip galimybėse taip ir projektuose priskirkite su projektu susijusias išlaidas arba matykite gaunamas ir planuojamas pajamas. Projekto suvestinė ir piniginių srautų grafikas padės efektyviau ir tiksliau užbaigti projekto vykdymą.
Darbų užsakymai
Neribotas užsakymų kiekis projekte leidžia skirstyti darbus pagal Jūsų veiklos specifiką. Netgi jeigu darbas yra vykdomas skirtinguose padaliniuose, darbų užsakymai atskirs darbus įmonės viduje. Atlikus darbus vieno mygtuko paspaudimo suformuokite sąskaitą faktūrą.
Veiksmų rinkiniai
Teisingai suplanuoti veiksmai yra projekto įvykdymo garantas. Susikurkite dažniausiai naudojamus veiksmų rinkinius ir projekto eigos nebereikės planuoti. Projekto įvykiai ir užduotys automatiškai bus priskirti atsakingiems asmenims, o kiekvienas darbuotojas matys tik jam priskirtus darbus.
Laiko kortelės
Įrankis, kuris leis paskaičiuoti darbuotojų užimtumą ir sąnaudas. Priskirkite užduotis ir/arba sąmatines užsakymo dalis ir paskirstykite pagal darbuotojų indėlį. Tai yra ypač patogu jeigu darbuotojai yra tiesiogiai motyvuojami nuo atliktų darbų.
Sąskaitų, produktų ir sandėlių valdymas
Pirkimų ir pardavimų duomenys
Kaupkite programoje visus su veikla susijusius pirkimus ir pardavimus bet kuria valiuta. Sąskaitų faktūrų išrašymas, sąskaitų registrai bei apmokėtų/neapmokėtų sąskaitų sekimas padės kontroliuoti veiklos finansus. Iš anksto suformuotos produktų grupės leis greitai ir patogiai suformuoti atsitiktines sąskaitas.
Mokėjimai ir jų priskyrimas
Mokėjimų informacija, jų priskyrimas pirkimams ir pardavimams padeda realiai atvaizduoti pinigų srautų situaciją. Sąskaitos išrašas, pinigų srautų grafikas ir tinkamai suvesti ateities mokėjimai padės būti atsakingiems prieš savo tiekėjus ir darbuotojus.
Sandėlių valdymas
Produktų priskyrimas į sandėlius, pardavimų vykdymas FIFO metodu, savikainos išskaičiavimas ir likučių ataskaitos suteikia visą informaciją susijusią su produktų pardavimu. Lengvas produktų perkėlimas tarp sandėlių įves aiškumą tarp kelių sandėlių.
Neribotas sandėlių kiekis
Realūs ir virtualūs sandėliai suteikia galimybę atlikti prekių rezervaciją, komplektuoti vežimus suskirstyti sandėlį į atskiras prekių grupes. Sandėlių vertės skaičiuojamos nuo prekių savikainos suteikia galimybę matyti realią situaciją.
Duomenų eksportas
Pirkimų ir pardavimų duomenų eksportas į XLS formatą leidžia duomenis perduoti į kitas buhalterines programas ar perduoti Jus aptarnaujančiai buhalterinei įmonei.
Detalus produktų aprašymas
Pilnai valdykite parduodamų produktų (paslaugų ar prekių) portfelį. Aprašykite ir fiksuokite visą svarbiausią produktą identifikuojančią informaciją. Nuo detalaus aprašymo, nuotraukų iki techninių specifikacijų ar pridedamų techninių dokumentų.
Kainoraščiai ir katalogai
Teisinga produktų informacija yra ypač svarbi teikiant pasiūlymus, formuojant darbų užsakymus bei išrašant sąskaitas. Kainoraščių ir produktų katalogų sugeneravimas, spausdinimas, išsaugojimas PDF formatu ar siuntimas el. paštu leidžia informuoti klientus apie visada naujausias kainas.
Nuolaidų valdymas
Procentinių, piniginių ir vienetinių nuolaidų nustatymas suteikia galimybe taikyti nuolaidas visose pagrindiniuose programos moduliuose. Patogu nustatant vieningas nuolaidas įmonės viduje.
Dokumentų valdymas
Saugykla
Programa leidžia saugoti visus įmonės dokumentus debesyje ar kompiuteryje.
PASTABA. Dokumentai automatiškai yra saugomi kietajame diske su nuoroda į programą. Toks saugojimo būdas neišplėčia programos dydžio ir neturi įtakos bendram programos veikimo greičiui.
Peržiūra
Programa automatiškai leidžia peržiūrėti PDF formato dokumentus atskirai jų neužkraunant kitoje programoje. Tai ypač patogu peržiūrėti sugeneruotas ar skenuotas sutartis, pasiūlymus ar sąskaitas.
Priskyrimas
Dokumentų priskyrimas prie kiekvieno programos modulio yra fantastiška funkcija. Tokiu atveju dokumentų nereikia kilnoti į “folder’ius”, o juos tiesiog galima surasti, tarkim nuėjus į kontaktą ar įmonę. Iš ten matysite tik tam kontaktui ar įmonei priskirtus dokumentus.
Automatinis paruošimas
Visi dokumentai iš sistemos generuojami PDF formatu. Nesvarbu ar norėtumėte siųsti sąskaitą, komercinį pasiūlymą ar paruošti ataskaitą. Ypač paprasta, jokių tarpinių veiksmų.
Daugiaplatformiškumas, suderinamumas ir integracija
Windows, Mac ar Web
Programa veikia su Windows OS ir Mac OS kompiuteriais įdiegiant klientą. Arba tiesiog per Web naršyklę. Galimybė talpinti programą savo serveryje ir pilnai būti atsakingiems už svarbiausius veiklos duomenis.
iPad kompiuteriams
Programa specialiai pritaikyti iPad planšetiniams kompiuteriams. Jeigu daug keliaujate ar nuolatos bendraujate su klientais privalu turėti visus duomenis. Kaip kompiuteryje taip ir iPad plašetėje galite matyti visus, o ne dalį veiklos duomenų.
Debesija
Programa veikia debesijos principu. Visi įmonės darbuotojai vienu metu galės dirbti su programa ir kolektyviai siekti užsibrėžtų tikslų. Nesvarbu pasirinksite duomenų bazę turėti savo įmonėje ar ne.
Saugumas
Vartotojams suteikus teises naudotis programą tik pagal jų kompetenciją ar atsakomybę užtikrina, kad darboutojai matys tik jiems skirtą informaciją. Programa kaip pagrindą naudoja FileMaker platformą, kuri atitinka aukščiausius saugumo standartus.
Duomenų importas/eksportas
Standartiškai programa leidžia importuoti duomenis iš XLS: Kontaktus, Įmones, Projektus ir Produktus. Taip pat eksportuoti į XLS formatą šiuos duomenis: Kontaktai, Įmonės, Produktai, Pardavimai ir Pirkimai.
Papildomų funkcijų programavimas
Jeigu matote, kad Jūsų verslui reikia specifinių funkcijų, galėsime Jums suprogramuoti pageidaujamą funkcionalumą. Nėra neįmanomų dalykų!